شناسهٔ خبر: 27348 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره راه و شهرسازی مشهد مقدس خبر داد:

برخورد قاطعانه با ساخت و سازهای غیرمجاز حاشیه محور کلات و سیمان در خراسان رضوی

جواد پورعلی رییس اداره راه و شهرسازی مشهد مقدس از برخورد قاطعانه با متخلفانی که به حریم راه‌های محورکلات و سیمان تجاوز کرده بودند، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، جوادپورعلی با اعلام این خبر افزود: در راستای ایمنی هر چه بیشتر ترافیک عبوری و ساماندهی مشاغل موجود در انتهای حریم راه‌های حوزه استحفاظی، این اداره با جدیت هر چه بیشتر نسبت به اجرای تبصره ۱ ماده ۶ قانون ایمنی راه‌ها و راه‌آهن اقدام کرده است.

رییس اداره راه و شهرسازی مشهد مقدس اضافه کرد: برغم تذکرات و اخطارهای شفاهی و کتبی طی چند مرحله به متخلفان، اقدامی از جانب آنان صورت نگرفت و متخلفان در محورهای مذکور با تغییر کاربری اراضی کشاورزی و تجاوز به حریم قانونی راه، اقدام به ساخت و سازهای تجاری و مسکونی غیرمجاز در حریم راه کرده بودند.

وی با اشاره به لزوم جدیت در حفاظت از حریم راه‌ها و با توجه به اهمیت محور کلات و سیمان، گفت: از ابتدای امسال ۱۲ مورد تجاوز و ساخت و ساز غیر مجاز در حریم راه با تلاش یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن و همکاری دادستان مشهد و اخذ حکم قضایی تخریب و رفع تصرف شده است. 

نظر شما